victor Startet 1.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 1.Oktober.2009 Får masse måkedritt på for tiden, selv med 4 plastposer blafrende i hvert hjørne Jeg spyler og skrubber med vann, men går det an å ha en liten dæsj såpe/zalo på? Eller vil det ødlegge impregneriningen? Tenker da på det jeg har lest her om at impregneringen er på innsiden. Kalesjen er potte tett, blå, ca 10 år, vært inne til vask og impr 2 ganger siste 3år, Rønsdal, asker (sist gang ble ikke bra, altfor mye muggflekker igjen syns jeg) Noen som tror det går bra med litt såpe på utsiden? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 1.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2009 usikker på kors firma impregnerer, eg dynker fra begge sider. Etter å måtte skure nokre flekker oppå taket(blåbær-måke-skit) med vanlig båtsåpe, så er den iaffal tett ennå Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.