Lazyjack Startet 2.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 2.Oktober.2009 (redigert) Hei Jeg har en oljelekkasje på min VP D2-40. Kan noen identifisere hva som skjuler seg under den store mutteren i midten av bildet, det er nemlig der oljen lekker fra. Kan det være oljetrykksgiveren? Regner med at det er vanntemp. som sitter på blokka helt nederst i bildet? Redigert 2.Oktober.2009 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 2.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2009 Hvis det er den som stikker ut i enden på dieselpumpa, så er det vel stoppsolenoiden tenker jeg. Den får motoren til å stoppe Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Lazyjack Svart 2.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Oktober.2009 Det tenkte jeg ikke på men det høres sannsynlig ut. Det er jo også enkelt å sjekke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.