Volcom Startet 2.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 2.Oktober.2009 Noen som vet om Kolltveit kai på sotra er en fin plass å ha båt? Tenker da på pris og beliggenhet ift. vær og vind. De skal vel ha 9000,- pr.år for 2,8 bredde. Jeg har vel en kjøretid på 15min fra mitt hjemsted... Takker for erfaringer/innspill;) www.kolltveitkai.no Sitér dette innlegget Link to post
båtn2 Svart 2.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2009 Beligenhet med tanke på vær og vind tror jeg ikke er noe grun ntil bekymring, kan kanskje være litt værhardt med vind fra nord. Pris er den samme som Bildøy Marina på Døsje, bare at der har du vakthold inkludert i prisen. Jeg vurderte Kolltveit, men Bildøy Marina er nærmere mitt hjemsted og vakthold var vel det som var avgjørende for min del. Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
Volcom Svart 2.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Oktober.2009 Ok..takker for svar. Men har Bildøy marina innskudd? Hvordan er mulighetene for plass der? Sitér dette innlegget Link to post
Suzumar Svart 2.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2009 Ikke innskudd hos Bildøy marina, pleier å være greit å få en plass. At de har vakthold er nytt for meg, trodde de kun hadde videoovervåking. Prismessig kommer du bedre ut av det om du ringer nummeret som står på skiltet ved slippen til Fjell båtlag. Det er nummeret til grunneieren og han leier ut plasser på bryggen nærmest betongblanderiet. Verdt et forsøk. Ellers er det ikke problem å leie plass i Fjel båtlag om vinteren til en ok pris. Sitér dette innlegget Link to post
båtn2 Svart 3.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2009 G4S har vakthold hos Bildøy Marina, har sett at de har vært der noen ganger. Tror ikke det skal være problem å få plass der heller. Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.