Worry II Startet 3.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 3.Oktober.2009 Jeg holder på med å vinterkonservere, men jeg skjønner ikke helt hvor jeg skal tappe ut kjølevannet på den interne kjølinga. Er det noen som vet hvor jeg enklest tapper ut dette ? Tenkte jeg skulle bytte i år da jeg ikke vet når det sist ble byttet (har hatt båten i 3 sesonger, så det er uannsett på tide). Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 3.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2009 Hei kjenner ikke denne motor men du kan jo bare ta av en av slangen til ferskvann kjølingen laveste på motor og tappe derfra. Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Anniken Svart 3.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2009 Bak på styrbordsiden av motoren, under varmeveksleren er det en skrue du kan løsne, og da skal alt vannet renne ut. Ett år siden sist jeg gjorde det, men mener den er nesten helt bak på blokka. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.