Jump to content

Hva er siste Versjon til Raymarin kart plotter E80?


jemtland

Recommended Posts

Hei, jeg har i dag en Raymarin E80. Jeg hadde tenkt til å oppgradere denne etter å ha sett at det finnes oppdateringer for dette produktet på http://www.raymarine.eu/products/e-series/ . Etter å ha lastet ned og prøvd å oppdatere med disse filene så har jeg ikke klart dette. Det jeg da lurer på er om noen som hvet vilken versjon denne oppdaterinen gjør mitt system til?

 

I dag så har jeg følgende info. fra mitt system:

 

Produkt Name: E80 Display

Produkt Family: E series

Produkt ID: D598

Bootcode Version: V1.03

World Map Version: V1.00

Add version: V3.22

Add Build Time: Thu 20 apr 2006 (15:08:49 GMT)

Add build label: Development Build

Add build machine: 2T1321

 

Er dette den siste oppdateringen som finnes til dette systemet (ut ifra disse dataene som jeg har listet opp her)?

Håper noen har et greit svar på dette.

 

På forhond takk.

Link to post
Share on other sites

Fin tråd, jeg har over lengre tid prøvd å oppgradere til V4.29 men har ikke fått dette helt til (har i dag V3.22). Jeg har sjekket CF kortet mitt og det skal være kompatibelt med systemet. Er det noe spesielt, som må gjøres for at man skal kunne oppgradere til V4.29? Om det skulle være det, vet du hvordan det skal gjøres? Jeg har lest det som står på Raymarin sine sider men har ikke fått det til. Fint om du har et enkelt svar/oppskrift på dette.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...