Gunga Din Startet 8.Juli.2004 Del på Facebook Startet 8.Juli.2004 Noe man bör vare litt OBS på, när man fisker !! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=234082 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Plomma I Svart 13.Juli.2004 Del på Facebook Svart 13.Juli.2004 jeg har norsk rekord i å fiske fjesing på stang, den er på 650gr og den forrige rekorden var på 420 gr. den ække så farlig bare litt smertefull og bli stukket av ikke verre enn å bli stukket av veps. Vant en fiskestang med snelle i "Alt om fiske" bladet for den rekorden Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Ronny O Svart 13.Juli.2004 Del på Facebook Svart 13.Juli.2004 Jeg tror jeg har uoffisiell Norgesrekord på Tobis, den greide å kroke seg når jeg drev å fisket etter sjøørret. Den var ca 27 cm lang, trodde først det var en liten Horngjell. Sjekket dette når jeg kom hjem og det viste seg å være en Tobis, og da hadde jeg selvfølgelig gitt den til måsen Jeg har ikke funnet Tobis oppført som sportfiskerekord i Norge... Sitér dette innlegget Link to post
Reidar67 Svart 14.Juli.2004 Del på Facebook Svart 14.Juli.2004 Fjesingen utgjør ingen stor fare, ettersom den oftest ligger for dypt til at folk tråkker på den. Men det har skjedd. Og det er når man tråkker på den at piggene kommer dypt inn. DA er det fare på ferde! Dels fordi giftmengden inn i blodet blir større, dels fordi det kan gå alvorlig betennelse i ett dypt stikksår. Selvfølgelig skal man ikke håndtere fisken uforsiktig om man får den ombord på krok. Men den kan aldeles ikke hoppe opp og stikke deg med piggene Sitér dette innlegget Link to post
Plomma I Svart 14.Juli.2004 Del på Facebook Svart 14.Juli.2004 Jeg tror jeg har uoffisiell Norgesrekord på Tobis, den greide å kroke seg når jeg drev å fisket etter sjøørret. Den var ca 27 cm lang, trodde først det var en liten Horngjell. Sjekket dette når jeg kom hjem og det viste seg å være en Tobis, og da hadde jeg selvfølgelig gitt den til måsen Jeg har ikke funnet Tobis oppført som sportfiskerekord i Norge... Den fjesingen jeg har rekorden på var 43cm og den er registrert i Villmarksliv sitt rekordregister Har diplomet hengende på veggen på gutterommet mitt Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.