Jump to content

Toalett-dørk - noen som har prøvd disse ?

Bonita I

Recommended Posts

Er på jakt etter en løs teak-"dørk" til badet og kom over disse:

http://novasolo.no/index.php/cPath/22

Kan kjøpes som ferdige kassetter, eller bygges etter lego-klosse prinsippet med hjørner og ender.

Vann fra dusj o.a. vil passere under, den kan fjernes for renhold, prisen er relativt grei ..... ???

Noen som har prøvd de - eller har innvendinger mot at de bør fungere?

Edited by Bonita I (see edit history)

BONITA I

Hei!

Nei, jeg har ikke erfaring med dette produktet, men har selv vurdert noe lignende.

Dette ser jo veldig genialt ut, kan hende litt "tricky" å få det til å stemme med målene. :crazy:

Men jeg tror jammen jeg vil prøve de der. :yesnod:

Hei.

Jeg registrerer interesse for våre produkter fra brukerne her på baatplassen.nå. I denne anledning vil jeg gjerne tilby dere en rabatt på 10 % på alle våre varer på NovaSolo.no enten det være seg på de båtrelaterte teak produktene, eller varer forøvrig. Rabattkoden er "baatplassen.no" og vil fungere for de 10 første som velger å benytte koden!

Med vennlig hilsen

Chris Sinclair Christoffersen

Novasolo.no v/

Sinclair Miljø AS

Hegdalringen 11

3261 LARVIK

Telefon : +47 33 18 46 23

Mobil :+ 47 47 45 91 80

E-post : chris@novasolo.no

Som trådstarter kan jeg vel regne med dobbel rabatt då kanskje :lol:

har allerede handlet (fikk en kollega til å hente i Larvik og bringe til Bergen) - og venter i spenning på at han leverer de i morgen. (Har tom geburtsdag i morgen, så det blir gaven fra FAR til FAR :giggle: )

Kjøpte til begge wc/bad`ene der størrelsen passer godt med 2*3 utgaven, (bare litt tilpasning) samt en del 30*30 fliser som skal tilpasses og legges på dekket ute under presseningen.

Skal prøve å få tatt noen bilder før og etter - ihvertfall hvis det blir bra :lol:

BONITA I

Dette var interessant! Jeg har tanker om å lage ny badeplattform, og har jo tenkt noen tanker om teakbelegg.

Til NovaSolo :

Vil disse LeSpa platene fungere i det "belastede" miljøet som en badeplattform er i ? Hvordan vil i tilfelle platene bli anbefalt limt eller festet til plattform underlag ?

Edited by Fusebox (see edit history)

Så var første dørken tilpasset og ferdig-lagt ...

https://baatplassen.no/bildearkiv/7/7084/doerk__tilpasning.jpg

https://baatplassen.no/bildearkiv/7/7084/bad_foran_iv.jpg

https://baatplassen.no/bildearkiv/7/7084/bad_foran__ny_doerk.jpg

Dette ble bra - økte sikkert annenhåndsverdien på båten med maaaange båtlapper :cheers:

Litt plunder med å få feste for små-biter etter utskjæringen: teaken er skrudd til et plastunderlag, og det er ikke alltid mulig å skru fast små-biter - jeg løste det ved å lime bitene til plastunderlaget med Tec7, og det ser ut til å fungere fint.

Der fulgte også med antiskli-propper som gjør at dørken ligger stabilt mot glatt plast om ikke dørken ligger "skvist" som i mitt tilfelle.

Vil absolutt få anbefale produktet - i hvert fall for bruk inne der det kan legges løst for senere å løftes ut ved rengjøring. Ute ville jeg valgt å feste det mer permanent mot underlaget - men da har man en utfordring mht møkk og skitt som etterhvert vil samle seg under... men der er sikkert noen som kommer med en god ide for å løse dette på.

Skal legge dørk på det andre toalettet også, samt på uteplassen under kalesjen. Skal få lagt ut flere bilder etter hvert......

---- og så var det hvordan jeg fikk vist bildene direkte ???

Edited by Bonita I (see edit history)

BONITA I