Kysta Startet 7.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 7.Oktober.2009 (redigert) Hei båtvenner Er det noen som har mer enn normal kjennskap til Simrad sin plotter CP33? Ved oppstart vises kun ett frosset bilde. Jeg har lest meg frem til ett mulig "memory-batteri" som er loddet på printen inne i plotteren, men har ikke klart å finne ut om dette kan være løsningen på mitt problem. Plotteren står i en båt som er under oppkjøp, så jeg kjenner ikke mer til denne enn det jeg har lest meg til Redigert 7.Oktober.2009 av Kysta (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Aquadoren Svart 7.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2009 (redigert) Hvordan ser bildet ut? Jeg har selv denne plotteren, og ved oppstart fryses bildet inntil du trykker enter Redigert 7.Oktober.2009 av Aquadoren (see edit history) Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
Kysta Svart 8.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2009 Takk for den kommentaren. Skal sjekke dette når jeg kommer i båten for testkjøring Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.