Kodvaag Startet 8.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 8.Oktober.2009 Er det umulig å bytte vindusviskermotoren på førersiden i en Master 820 uten å ta ut glasset av vindskjermen? Jeg har løsnet den defekte motoren, jeg har skrudd den i så små biter som jeg får til... Ser ut som det blir vinkelsliper på akslingen på utsiden for å få vekk den gamle, men det er kanskje ikke noen vits i, ser for meg ut som at jeg må uansett ut med ruten for å få inn ny... Er det noen, som tilfeldigvis har vært borti dette? Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Hansi Svart 8.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2009 Et bilde av herligheten Kodvaag hadde kanskje hjulpet. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 8.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2009 Ser ut til at det er meget trangt å få ut denne kodvaag. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Jorg-1 Svart 9.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2009 Pass på når du endelig har fått montert herligheten at den er stilt inn på riktig grader med tanke på vinkel og arbeidsområde så den ikke slår utenfor ruta og du må demontere alt igjen. Hadde forøvrig ei snekke for mange år siden med problem på den ene motoren til viskeren. Kjøpte lik viskermotor og skiftet kun motoren og lot gearet stå igjen i vinduet. Fikk lirket inn motoren med litt teknikk og tålmodighet. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Kodvaag Svart 9.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Oktober.2009 Selgeren sa at gearet var ødelagt i tennene, så han har vel forsøkt å kun bytte elektromotoren. Jeg regner med jeg må ta ut glasset ja. Takk for bildet av min egen båt POLARN! Den nye motoren er allerede justert ned fra 110 grader til 83 grader. Det var jo det enkleste med hele jobben. (Var bare å flytte et stag inni gearhuset) Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Polarn Svart 9.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2009 (redigert) Jau da Kodvaag, du var jo så treg med å legge ut bilde, så jeg var innom båten din og tok et jeg Redigert 9.Oktober.2009 av POLARN (see edit history) Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Kodvaag Svart 9.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Oktober.2009 Ser du har glemt Biltemakatalogen din der! Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Polarn Svart 9.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2009 Var det der den hadde blitt av ja Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.