Jump to content

Båtlivets myter, si din mening om kontroversielle tema nå!


Ingar

Recommended Posts

Forstår ikke helt hva som er så "mytisk" i tråden du henviser til. Det argumenteres for og imot lufting av systemet, så vidt jeg kan se. Men en myte ved båtlivet er at det bare er om sommeren at livet er deilig på sjøen. Tiden vi nå har foran oss er vel så fin, hvis været er rolig. (Men det gjelder jo for sommeren også) Og med dagens båter og varmesystemer er høst og vinter ingen hindring for en avstressende dag på sjøen, med god plass i alle havner. :sailing:

Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod.

Link to post
Share on other sites

Myte som bør avlives: Rike pappagutter i Tjømmeskjærgården har båtvett som er motsatt proposjonal med antall hestekrefter og tykkelsen på lommeboka.

 

Denne og andre typer myter om den uerfarne rikinger med raske båter som terroriserer "ekte" båtfolkene bør på skraphaugen.

Redigert av salt (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#

Båtkjørere som monterer lys under terrassen bak på båten er enten fra Østfold eller Vestfold, spiser pølser til middag minst en gang i uka, syns det er dumt at Carl og Co ikke lengre går på TV, sender SMS for å stemme når de ser på Tabloid, hører på svensktoppar og bruker solbriller mer enn andre på sjøen, bryr seg ikke om at andre syns de har dårlig smak og har det jævlig gøy.

 

;-)

Link to post
Share on other sites

Båtkjørere som monterer lys under terrassen bak på båten er enten fra Østfold eller Vestfold, spiser pølser til middag minst en gang i uka, syns det er dumt at Carl og Co ikke lengre går på TV, sender SMS for å stemme når de ser på Tabloid, hører på svensktoppar og bruker solbriller mer enn andre på sjøen, bryr seg ikke om at andre syns de har dårlig smak og har det jævlig gøy.

 

;-)

 

Følte meg truffet på alle punkt :lol:

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Båtkjørere som monterer lys under terrassen bak på båten er enten fra Østfold eller Vestfold, spiser pølser til middag minst en gang i uka, syns det er dumt at Carl og Co ikke lengre går på TV, sender SMS for å stemme når de ser på Tabloid, hører på svensktoppar og bruker solbriller mer enn andre på sjøen, bryr seg ikke om at andre syns de har dårlig smak og har det jævlig gøy.

 

;-)

 

jeg trodde dette var beskrivelsen av en FRP velger!?

Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis)

Link to post
Share on other sites

Myte som bør avlives: Rike pappagutter i Tjømmeskjærgården har båtvett som er motsatt proposjonal med antall hestekrefter og tykkelsen på lommeboka.

 

Denne og andre typer myter om den uerfarne rikinger med raske båter som terroriserer "ekte" båtfolkene bør på skraphaugen.

 

Men er dette egentlig en myte?

Jo fortere og større båtene er ute i fjorden her jo mindre vett!!!!

men jeg skal ikke påstå at det er oslofolk..

 

AC

Link to post
Share on other sites

den at det kun er to lykkelige dager i en båteiers liv. Den dagen han kjøpte, og den dagen han solgte. :smiley:

Bør endres til:

"De to LYKKELIGSTE dagene i en båteiers liv........."

 

Selv vil jeg påstå at jeg av og til kjenner et snev av lykke innimellom disse to dagene :lol:

Med vennlig hilsen

Torkjel

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...