Jump to content

Båtlivets myter, si din mening om kontroversielle tema nå!


Ingar

Recommended Posts

At paraply

paraply ombord i båt er kun for bønder, men derimot er en skikkelig Sydvest et krav...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Har den ikke smelt i kaia noen ganger da, kunne kanskje vært unngått... :giggle:

 

:smiley:

Hvis du ser hvor ofte de legge til kai - 2 ganger i timen i drift / fra ca kl 0600 til 0100 = 19 timer, = 38 ganger til kai per døgn per båt (men kun i rushtiden er det 3 båter underveis) - er heller ikke dette særlig ofte. :smash:

Link to post
Share on other sites

En interessant oberservasjon er at av de 3 KNS medlemmene som hittil har tatt stilling til om de er snobbete, så bekrefter 2 dette, mens 1 benekter at det er sant.

 

Trekker da konklusjonen at 2/3 av KNS medlemmene har selvinnsikt. Synes ikke det er så verst? Overraskende høyt faktisk.

Med vennlig hilsen

Torkjel

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...