ebk Svart 11.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2009 Okei, så det e rgreit at wiret er koblet fast i motorbraketten? Bare så lenge selve styresnekke bak rattet er litt ekstra holdbar og klarer litt? Kan jo sjekke opp på hva som sitter på den fra før. Har aldri sjekket etter det. Noe spesielt jeg bør være obs på? Vet du forresten en god måte å forsterke bakveggen der motor sitter, sånn at den med garanti tåler den store motoren? Sitér dette innlegget Har en båt som ingen vet nøyaktig hvilket merke det er :P Link to post
Bearded Beast Svart 11.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2009 Det er nå meget mulig den du har holder men det var nå antagelig dette som sviktet for Droll i historien lenger opp Sitér dette innlegget Link to post
ebk Svart 11.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2009 Okei :) Ja jeg leste det, men skjønte ikke helt hva han mente. Men nå når jeg har fått fortalt hvordan det funker, så er jeg litt mer med. Men er det noe jeg bør sjekke for å vite om den holder? Sitér dette innlegget Har en båt som ingen vet nøyaktig hvilket merke det er :P Link to post
ivar Svart 11.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2009 Hvis du får tatt bilder av både styresnekka og akterspeilet innvendig i båten, så hadde det vært fint. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
ebk Svart 12.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2009 Skal prøve å få tatt bilde i dag og legge ut :) Sitér dette innlegget Har en båt som ingen vet nøyaktig hvilket merke det er :P Link to post
Double Weber Svart 12.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2009 Her er det en som selger mye nytt utstyr bla no teleflex utstyr. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19383550 Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
ebk Svart 12.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2009 Takk :) Har kontaktet han ang ny styresnekke. Sitér dette innlegget Har en båt som ingen vet nøyaktig hvilket merke det er :P Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.