Taco Startet 9.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 9.Oktober.2009 Finner ingen info om styresystemet jeg har i båten. Ser at det står Volvo på påfyllingspluggen, men som sagt er det vanskelig å finne noe om det. Det "rare" er at det ikke er noe stopp til babord - roret stopper, men rattet kan snurres i det uendelige. Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 9.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2009 Er hydraulisk dette styresystemet. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
innlandsbåt Svart 9.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2009 sjekk om du har nok hydraulicolje i den blanke beholderen . Kan åpnes på toppen. Sitér dette innlegget Link to post
Taco Svart 9.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Oktober.2009 Ja, vet det er hydraulisk. Jeg kjøpte båten i sommer og etter en stund reagerte jeg plutselig på at det ikke var stopp til babord. Kjøpte hyd.olje og åpnet lokket, sveivet til ene siden og andre siden men det var fullt. Han jeg kjøpte av sa den hadde vært slik i de tre årene han hadde den. Det er ikke noe problem med styringen, jeg bare undrer på om det skal være sånn. Derfor er det greit å vite typebetegnelsen. Sitér dette innlegget Link to post
All Smiles Svart 11.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2009 Monter en rorindikator så vet du hvor mange grader du har på roret. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.