Chipsrederx85 Svart 9.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 Fra 30 knop til 36 Ka står på dekselet???? De som har 50 på dekselet vil nok prøve å kjøre forbi, også fyrer du forbi fordi du har stålpropell Funker det! Kan den trimmes til 60 hk eller? Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 9.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 (redigert) Nei fra 27 til 32 knop. Men motoren står litt for lavt. Har bestilt brakett for å få motoren montert 10 cm bak og 5 cm opp i forhold til nåværende montering. Får kanskje 1 knop ekstra, hvem vet. For jeg mangler 200 omdreininger på optimalt turtall. 33 knop er passe fart. Men skulle jo helst ha hatt 60 hk og 21" propell, og 37 knop. Har fått 50 hk dekaler som skal settes på dekselet, for ordens skyld Den kan bygges om til 60 hk men det blir for dyrt uten tilgang til en havarert motor. Da er det best å selge den og kjøpe en ferdig 60 hk. Redigert 9.Oktober.2009 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Chipsrederx85 Svart 9.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 Skal du endre kilowatt-tallet på serienummer-platen? Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 9.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 Nei det er vel ingen som bryr seg om hva som står på serienr-platen ? Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Chipsrederx85 Svart 9.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 Sorry kompis...... JO!!! Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 9.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 Jo ? Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Chipsrederx85 Svart 9.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 Seff er det viktig for å holde motoren orginal og at faktaen som står på varen stemmer. Men siden motoren gir mer effekt enn normalt, så er det vel kankje like greit du.... jaja Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 9.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 (redigert) Det eneste som betyr noe er jo farta Motoren er jo 5 år gammel og den er bygd om til 50 hk med originale deler. Og når det står 50 hk på dekselet så stemmer jo fakta også. Redigert 9.Oktober.2009 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Chipsrederx85 Svart 9.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 Orginale deler! Sounds good! Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 9.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 (redigert) Det er nemlig ikke mulig å bygge om en E-tec 40 hk til 50 hk med uoriginale deler, for de finnes ikke. Egentlig er det bare en eneste del, og det er computeren. Som dessverre ingen får til å omprogrammere for tiden. Injektorene er kalibrert/indeksert til computeren så da bytta jeg dem over også for sikkerhets skyld. Redigert 9.Oktober.2009 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Chipsrederx85 Svart 9.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 Trodde du likssom hadde laget deler og sveiset eksospotter og sylindervolum og brukt powertec-brikke og gjort den lettere. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 9.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 Nei men jeg monterte senkesett, xenonkit og angel eyes på den Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Chipsrederx85 Svart 9.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 senkesett?? Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 9.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 ja eller synkesett var det vel Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
ivar Svart 9.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 Har det noe å si? hvis aluminiumen er høyre, kan ikke stålpropellen være venstre da? Seff er det viktig for å holde motoren orginal og at faktaen som står på varen stemmer. Men siden motoren gir mer effekt enn normalt, så er det vel kankje like greit du.... jaja øhhhhh....? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Teerex Svart 9.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 don't ask Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.