Medusa Startet 11.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 11.Oktober.2009 Om du har adressen på hjemmesiden til gode svenske båtforretninger som driver netthandel så er jeg meget interesert... Sitér dette innlegget Link to post
olews Svart 11.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2009 Jeg har handlet mye hos Hjertmans og fått greiene levert Poste Restante, Strømstad. www.hjertmans.se Anbefales på det varmeste. Men for all del sjekk Seatronic først. Ole Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Hansi Svart 11.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2009 Her er link til en side med forhandlere av båtutstyr. Om alle linkene fungerer har jeg ikke sjekket. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 11.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2009 (redigert) Jeg har også handlet hos Hjertmans og fått varene levert Poste Restamte, Strømstad, men de sender gjerne hjem til deg også, fratrukket svensk moms. Ellers handlet jeg nettopp Spinlock vinsjavlastere til svært gode priser hos Benn's. Redigert 11.Oktober.2009 av hljoen (see edit history) Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Medusa Svart 11.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Oktober.2009 Takk for linken, Hansi...der var det jo litt å velge i. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.