skorg Startet 11.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 11.Oktober.2009 Det finnes en bavariaklubb for seilbåter, er det noen som hvet om det er en klubb for bavaria motorbåter. Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 11.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2009 Bavariaklubben er vel for både seil og motorbåter. Ønsker du spesielle temaer i forumet er det vel bare og be om og få dem opprettet. Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 11.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2009 Hei. Vi har i sommer snakket mye om en Bavariaklubb for motorbåter. Får vi Bavariamorten på nett så kan vi få litt mer fakta om hvor dette står. Vi er nok mange som er klare for en klubb. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Ribtjenester Svart 11.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2009 (redigert) Vi jobber veldig med saken om dagen, nesten allt er klart. litt av grunnen til at dette har tatt litt for lang tid er at Luigi her inne har hatt det veldig travelt på jobbenog at siden skal være perfekt. det blir et medlemskap hvor abonemang på båtliv er iklusive, vi skal i tillegg få istand noe rabbatavtaler div steder. Til dere bavaria folk så lover jeg dette oppe til neste sesong i god tid. Hilsen Morten Redigert 11.Oktober.2009 av Bavaria.Morten (see edit history) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Victora III Svart 12.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2009 Bra initiativ - vi har jo drøftet dette noen ganger. Men jeg ble litt usikker på hva som menes med abonementsordning med Båtliv inkludert?? Jeg synes prinsipelt at et båtforum bør være fritt og åpent og ikke knyttet mot noe bestemt produkt, men mulig dette er for å finansere forumet? Kan du si litt mer om dette, Morten? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.