Kjellka Startet 11.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 11.Oktober.2009 Noen som kan hjelpe meg med en brukermanual til en Suzuki DF6 2005 mod. påhengsmotor? Eller vet om en link til en side denne kan lastes ned fra? Takknemlig for positive tilbakemeldinger Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 11.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2009 gå til en suzuki forhandler å bestile 1 stk brukermanual de kostet 130,- kroner til min 115 hk suzuki 2006 mod så jeg regner med at prisen ligger på samme til din. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Hansi Svart 11.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2009 (redigert) Kan bestilles på nett her. Er visst noe her også. Redigert 11.Oktober.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjellka Svart 12.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2009 Takker for innspill. Jeg har sendt en mail å bestilt en manual hos forhandler i Bergen. Håper det går greit. Ellers var det ikke så lett med de linkene jeg fikk. Fant ikke siden eller var vanskelig å finne rett motor. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellka Svart 12.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2009 Fikk mail i kveld om at brukermanualen låg å ventet på meg i butikken. dinbatbutikk.no i Dolviken i Bergen, har tydeligen god service. Kjapt må jeg si. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.