Jump to content

Skibsplast 660DC - Erfaringer?


Sjørøveren

Recommended Posts

Er ikke mye info å finne her i forumet om Skibsplast 660DC. Er et år siden modellen kom på markedet nå, så noen av dere har vel vært borti denne? Jeg vurderer å kjøpe båten, og vil være takknemlig for alle slags erfaringer og informasjon som dere deler vedrørende båten. Jeg har ikke fått prøvt båten selv enda.

 

Jeg er særlig interessert i erfaringer og meninger angående forskjellige motorstørrelser. Jeg liker å ha rikelig med power tilgjengelig, så jeg anser dieselmotorene fra 170 hk og oppover som mest aktuelle. Ønsker marsjfart rundt 25 knop med 4-5 personer ombord. Må også være grei til å trekke vannski, etc.

 

Det vil også være interessant å høre om drivstofforbruk, evnt problemer og feil dere har opplevd med båten.... alle slags gode og dårlige erfaringer.

 

1220876119559_477.jpg

Link to post
Share on other sites

Jeg har kun sett båten og vært ombord i den på en messe. Flott båt med fine linjer, men designet går jo litt på bekostning av det Skibsplast har vært kjent for med sine daycruisere (655/660): God kabinplass.

 

Du har sikkert lest denne testen, men for sikkerhets skyld legger jeg inn en lenke.

 

Det var også en liten tråd om båten når den ble lansert.

mvh Bergen Dørk

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...