Jallajolla Startet 17.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 17.Oktober.2009 Jeg var så uheldig at båten min gikk under vann. Etter å ha tatt båten opp på land er det fortsatt en del vann inni setene. Jeg har hatt de til tørk, men tror ikke alt har gått vekk. Det er snakk om de to fører setene som sitter foran i båten. Setene er består av to deler, en rygg del og en sitte del. Nå tenkte jeg å borre hull i setene, så det kommer til luft og jeg også kan presse det ut. Høres det ut som en god ide? Sitér dette innlegget Link to post
Aquadoren Svart 17.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2009 Det vil nok hjelpe litt om hullene er store nok, men min erfaring er at det ikke nytter bare med hull om det er vått inni. Jeg hadde en pute som var våt inni som jeg åpnet glidelåsen på og satte den i garasjen en måneds tid. Da tenkte jeg den var tørr, men nei, den var fremdeles full i vann, Jeg måtte ut med skumgummien for å få det tørt.... Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
Hobby 430 Sport Svart 17.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2009 sett dei inne i et lite romm som er fuktfritt, så tar du en elektrisk luftavfukter å setter i lag med setene. de vil fjerne fukten du har Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.