rover Startet 17.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 17.Oktober.2009 ER det slik? Eller ser det bare slik ut?. At kl. 20.00 på Lørdagskvelden tar aktiviteten seg opp her på forumet. Er det det slik, at "damene" ser på TV og "skipperne" dykker i forumet?:-)))) Skål. Sitér dette innlegget Link to post
FredrikW Svart 17.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2009 Det er i alle fall sånn her hos oss akkurat nå! Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 17.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2009 He,he,...trodde kansje det. Det er nok flere enn oss to:-)) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 17.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2009 Tre :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Ex Vengsøyfjord Svart 17.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2009 Her og... eller er vel ikke bare klokken 20.00 på lørdager... sist jeg hadde kontroll over fjernkontrollen var da jeg byttet batteri i den i forrige måned... Men jeg har jo stortsett pc-en i fred da Sitér dette innlegget Min hjemmeside Link to post
Bartesam Svart 17.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2009 Driter helt i skal vi danse selv om jeg er hos kjæresten. Da sitter jeg heller her mens det programmet går. Det samme med jakten på kjærligheten Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Bonita I Svart 17.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2009 Samma her - og når kommentarene kommer som "HAN var flink! " - gjelder det bare å svare"Hmmmm" .... Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Brynjar Svart 17.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2009 Jeg får se de viktigste fotballkampene uten diskusjon og det er jeg som leier film.. ellers kan fruen se akkurat hva hun vil på tven, jeg har nesa i laptopen alikevel Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Mulligan Svart 17.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2009 Torsdag, Fredag, Lørdag og Søndag står mottakeren på Golf Channel. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 17.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2009 Torsdag, Fredag, Lørdag og Søndag står mottakeren på Golf Channel. Er du singel du a ?? Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Knut T. Svart 17.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2009 Jeg er kanskje noe for meg selv her, men "Skal vi danse" må jeg få med meg. Det kommer seg kanskje av at jeg har hatt en datter som har danset, og at jeg nå har 2 barnebarn som danser + att jeg har vært med i en danseklubb i ca 20 år, og vært konkuranseleder i ett utall av dansekonkuranser. Sitér dette innlegget Besøk min hjemmeside Bayliner 2355 Ciera (solgt) Saga 32 (kjøpt) Link to post
roesok Svart 17.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2009 Dere sitter altså å tenker på utslitte zinkanoder, dieseldyr og plastpest mens yppige paljettdamer svinger seg i fyrrig jive? Nei, den er for drøy. Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Bartesam Svart 17.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2009 Bare tull det da. Får jo ikke feid over de uansett Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
rover Svart 17.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2009 Shit... så begynner "Dorthe"........ Ja,ja,..... båtplassen kan jeg fortsatt bruke tid på :-) Sitér dette innlegget Link to post
spilli Svart 17.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2009 Valgets kvaler, Dorte eller BP..... Da har jeg bestemt meg. Dorte klarer jeg nok ikke mer en et par ganger, BP klarer jeg meg ikke uten. (Må kansje på avvenning en vakker dag) Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 17.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2009 Jess.... blir litt vanedannende......... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.