Iddasen Startet 19.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 19.Oktober.2009 Jeg skal kjøpe meg en henger til min Draco 20 og lurer på om noen vett hva disse veier med en 130 HK Mercruiser. Jeg har sett på en opplagshenger som tar 1000 kg, er dette kraftigt nok? Sitér dette innlegget Link to post
Nils_Ragnar Svart 19.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2009 Du må nok regne med at den veier 1200-1300kg. Flyttet min 20fot Draco med en henger som kunne laste 1000kg, og det fristet ikke å prøve seg over 60km/h for å si det enkelt. Temmelig vinglete. Fikk tak i større henger når den skulle på sjøen igjen. Skal du lenger enn bare rett opp på land, ville jeg gått for en større. Sitér dette innlegget Link to post
Iddasen Svart 19.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2009 Takk for raskt svar:) jeg går nok sikkert for en litt større henger ja. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.