NilsPils Startet 21.Oktober.2009 Link til dette innlegget Startet 21.Oktober.2009 Interiøret i nybåten er i mattlakkert teak. Til vedlikeholdet trenger jeg to-komponent PU lakk MATT. Har ikke greid å få tak i det i noen butikker her i landet. Noen som vet? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Honduras Svart 21.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2009 West Systems i Oslo fører Epifanes. Mener de har dette. Ta en telefon til dem og hør. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Worry II Svart 21.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2009 (redigert) Jerinia på Holtet mener jeg har det ! Han er også den eneste av Jerniaene jeg har vært innom som også fører Epifanes ! Innehaver av butikken er båteier (den ligger nedenfor Jacobs matbutikken/v Ekeberg Oslo:-)) Redigert 21.Oktober.2009 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jernia Svart 21.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2009 Innehaveren er vel ikke tilfeldigvis et dobbelbekymret medlem av BP? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 21.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2009 Det vil jeg tro ! Er det deg ? Sitér dette innlegget Link to post
jernia Svart 21.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2009 Nei, ett av mine motto er nemlig "don't worry"! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 21.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2009 Hehe.. det kunne kanskje virke som jeg der med promo av egen butikk, ja Men neinei.. jeg bare er storkunde hos denne butikken ! Må støtte de lokale vet du, men trådstarter er fra Akershus.. så derfor måtte jeg forklare hvor den lå ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.