Windy37GM Svart 27.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2009 Hadde Skarpnes 9100 (3-3.5tonn) med Merc 7,3 uten DTronic, Bravo3 uten X. Monterte drevdusj prevantivt, gikk fint i de årene vi hadde den.. Pga moment og antall HKL, brydde ikke motor/båt sg om våten var fullastet eller tom. Gikk fint uansett. 7,3 DTronic var vel den første mercruiser hadde med elektronikk på. da jeg hadde den hørte jeg litt ullent om Dtronic, men ikngenting jeg kanb referere til. Hvilken utveksling har drevet? mvh bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post Share on other sites More sharing options...
avanti 28 Svart 7.November.2009 Del på Facebook Svart 7.November.2009 er det noen som har bilder eller tegninger av hvor en kobler til slanger for varmeapparat på starpower 7,3 300 hk Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Trophy Svart 8.November.2009 Del på Facebook Svart 8.November.2009 (redigert) Hvilken utveksling har drevet?mvh bavaria32sport Tror at utvekslingen er viktig uten at e veit vilken som er best. Snakket med en som hadde Riviera 925 med denne motoren og gamletypen B3 uten drevdusj Ingen problemer Er nok også viktig hvordan man tar båten opp i plan.... Følg med på oljebeholderen til drevet. Har den rennt over, så har det vært for varmt. Skulle e hatt drevbåt igjen ville e hatt duoprop da det er utruleg bra ved manuvrering akterover Redigert 8.November.2009 av Trophy (see edit history) Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.