Jump to content

2002 Mercruiser 7.3 med Bravo 3, erfaringer?


kkjelby

Recommended Posts

Hadde Skarpnes 9100 (3-3.5tonn) med Merc 7,3 uten DTronic, Bravo3 uten X. Monterte drevdusj prevantivt, gikk fint i de årene vi hadde den.. Pga moment og antall HKL, brydde ikke motor/båt sg om våten var fullastet eller tom. Gikk fint uansett. 7,3 DTronic var vel den første mercruiser hadde med elektronikk på. da jeg hadde den hørte jeg litt ullent om Dtronic, men ikngenting jeg kanb referere til.

 

Hvilken utveksling har drevet?

 

mvh

bavaria32sport

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
Hvilken utveksling har drevet?

mvh

bavaria32sport

 

Tror at utvekslingen er viktig uten at e veit vilken som er best. Snakket med en som hadde Riviera 925 med denne motoren og gamletypen B3 uten drevdusj :saint: Ingen problemer :discuss: Er nok også viktig hvordan man tar båten opp i plan.... Følg med på oljebeholderen til drevet. Har den rennt over, så har det vært for varmt. Skulle e hatt drevbåt igjen ville e hatt duoprop da det er utruleg bra ved manuvrering akterover :cool:

Redigert av Trophy (see edit history)

Maxum 4100 scb, Chenette III

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...