Chipsrederx85 Startet 24.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 24.Oktober.2009 (redigert) Hei, har en sider 390 med 50 hk som planer veldig seint med to personer, kan smart tubs være en god løsning? Takker for erfaringer Redigert 24.Oktober.2009 av Flytebrygge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 24.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2009 Har hatt Smart Tabs på min 16' Sessa, 50 Hk i to sesonger. Meget fornøyd med virkningen. Slutt på høy bau før båten går i plan og mer stabil under gange. På den negative siden må jeg bemerke at kvaliteten på belgene rundt "fjærdemperene". Det er ikke helt vanntett og "fjærdemperene" er ikke rustfrie. Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 24.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2009 Jeg har hatt slike på min 22' Karnic denne sesongen og er meget godt fornøyd. Har eliminert planingsterskelen fullstendig og båten er mer stabil. I tillegg er både produsent og norsk leverandør (båtonline på Færvik) meget greie å ha med å gjøre. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.