Jump to content

Økning i båttyverier pga finanskrisa?


68 GT

Recommended Posts

Nei, trur ikke det. Ha'kke stælt en båt, jeg! :lol:

I østeuropa hvor de fleste stjålne båter og motorer ser ut til å ta veien, er det jo konstant "finanskrise". Økningen i stjålne båter henger vel helst sammen med at det nesten er fritt fram her i landet for folk uten skrupler. Ikke låser vi påhengsmotorene våre, ikke har vi alarm, ikke låser vi motorluker, ikke sikrer vi båtplassene med stengsler, ikke overvåker vi havnene, og ikke tar politiet aksjon når det meldes. Slik er det mange steder. Med andre ord, fritt fram! Kom og forsyn dere! Når skal vi blåøyde innse at det er andre tider nå?

Det er vel på tide at eierne av båthavner gjør noe også. Men først og fremst kan vi selv bli flinkere til å sikre våre egne verdier.

Link to post
Share on other sites

Detta ender bare med at folk tar saken i egne hender , ikke noe vits å ringe politi ....nei de må passe på så ikke noen kjører litt for fort eller pisser botme en veg.....

 

har ikke respekt for noe som har med politi å gjøre .......99% av dem er dritfeige ...... :lol::lol::lol::lol:

 

Nei vi må nok ordne opp i dissa innbrudda sjøl se , kneble dritten å låse dem inn i en gammal potetkjeller ..... :lol::lol::lol::lol:

Link to post
Share on other sites

I Spania begynner det å bli virkelig ille pga tyverier. Og det har tatt seg opp når finanskrisen slo til. Trafikken av stjålet materiell ut av Spania har økt mye.

bare et spm om tid før problemet havner på vår dørstokk.

mvh

Bavaria32sport

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Er vel allerede på gang her i landet også om enn i en noe mindre målestokk.

I det området hvor mine foreldre har bosatt seg (Torrevieja) ,rappes det 38 biler HVER dag i snitt..

mvh

bavaria32sport

som så maken båt til min egen der nede for 1 uke siden :-)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

har ikke respekt for noe som har med politi å gjøre .......99% av dem er dritfeige ...... :lol::lol::lol::lol:

Redde for hva? det er uendelig mye mer takknemlig å "fange" en forrektige kjeltring enn å måtte stå på post og høre på alt det en 50 år gammel bedreviter i fin mercedes klarer å lire av seg.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...