68 GT Startet 30.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 30.Oktober.2009 Er det økning i tyverier og "tyverier" av båter og motorer pga finanskrisa? Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
trikkern Svart 30.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2009 Nei, trur ikke det. Ha'kke stælt en båt, jeg! I østeuropa hvor de fleste stjålne båter og motorer ser ut til å ta veien, er det jo konstant "finanskrise". Økningen i stjålne båter henger vel helst sammen med at det nesten er fritt fram her i landet for folk uten skrupler. Ikke låser vi påhengsmotorene våre, ikke har vi alarm, ikke låser vi motorluker, ikke sikrer vi båtplassene med stengsler, ikke overvåker vi havnene, og ikke tar politiet aksjon når det meldes. Slik er det mange steder. Med andre ord, fritt fram! Kom og forsyn dere! Når skal vi blåøyde innse at det er andre tider nå? Det er vel på tide at eierne av båthavner gjør noe også. Men først og fremst kan vi selv bli flinkere til å sikre våre egne verdier. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 31.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2009 Men først og fremst kan vi selv bli flinkere til å sikre våre egne verdier. Du har utvilsomt rett, men problemet er hvor mye og hvordan skal en sikre seg. De går jo rundt med skjærebrennere, svære avbitere som klipper det meste i stykker noen ganger. Kjeltringpakk. Sitér dette innlegget Link to post
skilsø Svart 31.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2009 Detta ender bare med at folk tar saken i egne hender , ikke noe vits å ringe politi ....nei de må passe på så ikke noen kjører litt for fort eller pisser botme en veg..... har ikke respekt for noe som har med politi å gjøre .......99% av dem er dritfeige ...... Nei vi må nok ordne opp i dissa innbrudda sjøl se , kneble dritten å låse dem inn i en gammal potetkjeller ..... Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 31.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2009 I Spania begynner det å bli virkelig ille pga tyverier. Og det har tatt seg opp når finanskrisen slo til. Trafikken av stjålet materiell ut av Spania har økt mye. bare et spm om tid før problemet havner på vår dørstokk. mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Hansi Svart 31.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2009 bare et spm om tid før problemet havner på vår dørstokk. Er vel allerede på gang her i landet også om enn i en noe mindre målestokk. Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 31.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2009 Lurer på om trådstarter tenker på "tyverier", vanskelig å selge om dagen kanskje? Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
68 GT Svart 31.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Oktober.2009 Lurer på om trådstarter tenker på "tyverier", vanskelig å selge om dagen kanskje? Jepp,det var tanken bak formuleringen. Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Windy37GM Svart 31.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2009 Er vel allerede på gang her i landet også om enn i en noe mindre målestokk. I det området hvor mine foreldre har bosatt seg (Torrevieja) ,rappes det 38 biler HVER dag i snitt.. mvh bavaria32sport som så maken båt til min egen der nede for 1 uke siden :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
McEwan Svart 31.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2009 har ikke respekt for noe som har med politi å gjøre .......99% av dem er dritfeige ...... Redde for hva? det er uendelig mye mer takknemlig å "fange" en forrektige kjeltring enn å måtte stå på post og høre på alt det en 50 år gammel bedreviter i fin mercedes klarer å lire av seg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.