jensemann2 Startet 1.November.2009 Del på Facebook Startet 1.November.2009 Etter at jeg overhalte Hurth HBW giret mitt går akslingen ganske fort rundt i fri, og det er tungt å dreie den rundt når motor står stille. Det går fint med en hånt, men det er tydlig motstand. Kjenner at det er mere enn vanlig "olje-motstand" Kan dette være pga at jeg har bommet med en shims eller to inni der? Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 1.November.2009 Del på Facebook Svart 1.November.2009 Du får ikke fri stilt lammelenne inne i kassa , du har fjernet for mye shims. Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 1.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.November.2009 oki. får demontere igjen, har heldigvis pusset ned akslingen inni der såpass mye at det er bare å plukke ned, slipper å bruke presse. det fikk jeg høre av en mekaniker at det var ikke noe problem å gjøre. Så nå får jeg nedpå alle delene uten presse, glir nedpå som hånd i hanske. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.