Våtbåt Startet 1.November.2009 Del på Facebook Startet 1.November.2009 (redigert) Hei, Jeg skulle ta av drevet i dag fordi den har vært terrorisert av blåskjell og rue og andre j***lsaker. Tenkte jeg skulle pusse den ned og 'lakkere' den på nytt. Etter at alle belger var skrudd av og vekselvaier fjernet skulle jeg bare skru av drevet....!!! Hvordan får jeg den av? Se bilde. Jeg trodde dette var en STOR skrue med gjenger, men det tror jeg det ikke er, så hvordan får jeg disse ut? Må jeg skru av hele 'kåpen' som henger over for å komme til? Hva gjør jeg? Redigert 1.November.2009 av SelQueen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 1.November.2009 Del på Facebook Svart 1.November.2009 (redigert) di skal slås ut etter å fjernet låseskrue hjelper ikke det har jeg firehjulstrekker med kjettinger og vinsj Redigert 1.November.2009 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Holmabåten Svart 1.November.2009 Del på Facebook Svart 1.November.2009 har ett 290 dp drev som ser ut som er samme feste. der svinger eg bare drevet til en av sidene og så slår akslingen inn svinger motsatt vei og gjentar Sitér dette innlegget Link to post
Våtbåt Svart 1.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.November.2009 di skal slås ut etter å fjernet låseskruehjelper ikke det har jeg firehjulstrekker med kjettinger og vinsj Har fjernet låseskrue, men hvordan kommer man til for å slå de ut? He he... ser passe desperat ut med kjetting og 4x4. Kanskje det er sånn jeg sjøsetter båten neste år Sitér dette innlegget Link to post
Holmabåten Svart 1.November.2009 Del på Facebook Svart 1.November.2009 styre hjelmen må løsnes og så må den svinges til siden da blir det plass for å slå den inn Sitér dette innlegget Link to post
Våtbåt Svart 1.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.November.2009 Takk, da prøver jeg det til helgen igjen :) Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 1.November.2009 Del på Facebook Svart 1.November.2009 De trengs ikke slås ut slå de inn det er lettere men slå di bare akkurat så det løsner. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.