Frivakt Startet 1.November.2009 Del på Facebook Startet 1.November.2009 Jeg vet at det foregår mye kreativ bruk av diverse småting blant båtfolket, og jeg starter denne tråden med en oppfordring om å dele ideene her på forumet. Åpner selv med å vise hvordan en avløpsrenser fra Clas Ohlson og en jekk-pute fra Biltema til sammen blir en solid polstring av beina på presenningstativet. Denne løsningen gir god demping og trykkfordeling både ned mot dørken/dekk og sidelengs mot inventar, kahyttvegg eller lignende. 1. Fjern den originale plastproppen i enden av stativbeinet (den er vanligvis for glatt og hard til å være til nytte) 2. Putt skaftet til avløpsrenseren inn i stativbeinet 3. Legg jekk-puten inn i hulrommet på undersiden av avløpsrenseren. 4. Monter ferdig stativbeinet. Her er delene: Slik settes de sammen: Ferdig montert: Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 1.November.2009 Del på Facebook Svart 1.November.2009 Den var ikkje dum!! ta patent på den Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Honduras Svart 2.November.2009 Del på Facebook Svart 2.November.2009 For sent, han har allerede publisert ideen uten beskyttelse... nå kan hvem som helst sette dette i produksjon Smart løsning Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Fru Charente Svart 2.November.2009 Del på Facebook Svart 2.November.2009 Kjempesmart, denne skal jeg huske bør bli en perfekt løsning til å holde "pinnen" til flybridgekalesjen på plass. Den har en lei tendens til så skli slik at den blir hengene å slå når vi har båten oppe i fart og det er litt bølger. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 14.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2010 Så var kalesjen lagt i bløt. Ypperlig vaskebalje fra XXL :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.