Jump to content

Trenger sjøkart raskt!!


eddy

Recommended Posts

På fredag setter jeg baugen i retning svenskekysten for en 2 ukers ferietur sammen med 3 andre båter. Det blir en rolig tur uten et bestemt mål så det gjenstår å se hvor langt vi kommer. MEN... som det susehue jeg er har jeg ikke kjøpt de kartene jeg trenger enda.

 

Er det noen som har tips på hvor jeg kan få tak i kartserien fra Hvaler til Smøgen uten å måtte brenne av en formue (jeg bor i Vestfold)? Er det noen feller en fersking kan falle i ved kjøp av sjøkart? Jeg har forstått at det finnes flere typer/utgaver...

 

I mellomtiden pakker jeg sakene og klargjør båten....

Link to post
Share on other sites

Jeg kjenner ikke til at det er noe variasjon i pris på ubrukte nye kart. Mulig at svenske kart er billigere i Sverige....

 

Utgifter som kan spares dreier seg vel om å unngå reise som koster. Hva med å forhøre seg hos en bokhandel i nærheten av der du bor? :headbang:

Link to post
Share on other sites

Hei Eddy.

Du får et papirkart som går fra Strømstad til Sotenkanalen for ca.170 kr. Det neste kartet koster omtrent det samme men igjennom soten til Smøgen er det bare og følge strømmen.

Mvh Heira

30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...