husøy Startet 3.November.2009 Del på Facebook Startet 3.November.2009 (redigert) Hei, Jeg har en Scand Nautic 2003 modell. Her er ratt og førerstol plassert midt i båten, jeg ønsker å lage en anordning som gjør at jeg kan skyve stolen sidelengs for å frigjøre plass når båten ligger stille. Har sett på flere typer stolskinne, men de blir for kort. Er det noen som har en ide om hvor jeg kan finne en passende skinne (ca 80 cm), eller må jeg lage den selv ? Redigert 3.November.2009 av husøy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sydspissen Svart 3.November.2009 Del på Facebook Svart 3.November.2009 Kanskje her: http://www.norsap.com/new_products.asp?lang=n Sitér dette innlegget Link to post
husøy Svart 3.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.November.2009 Takk for det, De kunne hjelpe, glideskinne er bestilt og på vei mot Tønsberg. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.