Jump to content

Noen som er intressert i å ta over et treseiler prosjekt?

fredde1972

Recommended Posts

Har gått bort å kjøpt hus midt i oppussingen av en gammel treseiler. Hvis noen har lysten og pågangsmotet så er jeg villig til å selge prosjektet meget billig hvis det er til en seriøs trebåtentusiast. Selges med krybbe, stort telt, rigg, seil, masse utstyr og godt påbegynt.

Finner mere info her i denne tråden. PS. Mye er allerede gjort!! Treseilertråd

Ta kontakt på PM med telefonnummer hvis du er interessert så kan jeg ringe deg opp for en oppdatering.

Hei, jeg var i samme situasjon ifjord vår selv. Kjøpte en 1965 Hansen og Arntzen 36' motorseiler vinteren 08, og et sommerhus ved sjøen våren 08. Huset fikk prioritet.... Båten har imidlertid stått godt innpakket og ventet på tur. Holder akkurat nå på å sette opp telt rundt båten..

Ta en pause som nevtnt over, og gå på igjen når tiden strekker til!!

Vh

MS Taifa

Hei.

Ikke til sammenligning men jeg pusset opp drømmebilen min en Ford Mustang 428 Cobra Yet i en periode over fleire år, og jeg var så lei bilen at jeg ville spy da den var ferdig restaurert. Og da solgte jeg bilen og som jeg har angret på siden. Etter dette har jeg bygd min egen båt som jeg har no, og elsker og tilbringe tiden med familien min i. Så som fleire sier her, ikke selg dette smykkeskrinet av en båt, legg den på is en stund eller legg litt is i magen din. :)) :headbang:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...