fredde1972 Startet 4.November.2009 Del på Facebook Startet 4.November.2009 Har gått bort å kjøpt hus midt i oppussingen av en gammel treseiler. Hvis noen har lysten og pågangsmotet så er jeg villig til å selge prosjektet meget billig hvis det er til en seriøs trebåtentusiast. Selges med krybbe, stort telt, rigg, seil, masse utstyr og godt påbegynt. Finner mere info her i denne tråden. PS. Mye er allerede gjort!! Treseilertråd Ta kontakt på PM med telefonnummer hvis du er interessert så kan jeg ringe deg opp for en oppdatering. Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Lurer på hvor du har fått tak i det teltet ditt, og hva du betalte for det Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
fredde1972 Svart 4.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.November.2009 Netthandelen. Nesten 10.000,- inkl. frakt. Men tror ikke de har flere telt igjen... Sitér dette innlegget Link to post
fredde1972 Svart 5.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.November.2009 Hvis du bare er interessert i teltet så ser jeg det finnes et godt utvalg på finn for tiden. Telt finn Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 5.November.2009 Del på Facebook Svart 5.November.2009 Hei Iflg. tråden du visar til så kjøpte du båten for omlag to månadar sidan. Det er vel litt tidleg å gje opp? Ta heller ein pause i båtjobbinga. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 6.November.2009 Del på Facebook Svart 6.November.2009 Enig med Ask, iallefall om du allerede er "midt i oppussingen" Flotte bilder, såg ut som staselig prosjekt Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
fredde1972 Svart 6.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.November.2009 Problemet mitt er vel at jeg har kjøpt et hus som kommer til å ta endel tid å bli ferdig med... så båten kommer vel til å stå en stund og da kanskje sprekke opp... Men takk for omtanken ;) Sitér dette innlegget Link to post
BjA Svart 6.November.2009 Del på Facebook Svart 6.November.2009 (redigert) Hadde er "halvt øye" til denne da den låg på Finn, det høres ut for at alt ikke var så rosenrødt som selger gav intrykk for ? Men herlighet for noen fine linjer, slik lages ikke lenger ? Når jeg blir pensjonert og får tid til overs !!!!!!!, den saken er grei. Redigert 6.November.2009 av BjA (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MS Taifa Svart 6.November.2009 Del på Facebook Svart 6.November.2009 Hei, jeg var i samme situasjon ifjord vår selv. Kjøpte en 1965 Hansen og Arntzen 36' motorseiler vinteren 08, og et sommerhus ved sjøen våren 08. Huset fikk prioritet.... Båten har imidlertid stått godt innpakket og ventet på tur. Holder akkurat nå på å sette opp telt rundt båten.. Ta en pause som nevtnt over, og gå på igjen når tiden strekker til!! Vh MS Taifa Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 6.November.2009 Del på Facebook Svart 6.November.2009 Ikke selg denne båten. Kommer til å angre som en hund etterpå Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Baracuda Svart 6.November.2009 Del på Facebook Svart 6.November.2009 Hei. Ikke til sammenligning men jeg pusset opp drømmebilen min en Ford Mustang 428 Cobra Yet i en periode over fleire år, og jeg var så lei bilen at jeg ville spy da den var ferdig restaurert. Og da solgte jeg bilen og som jeg har angret på siden. Etter dette har jeg bygd min egen båt som jeg har no, og elsker og tilbringe tiden med familien min i. Så som fleire sier her, ikke selg dette smykkeskrinet av en båt, legg den på is en stund eller legg litt is i magen din. :)) Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 6.November.2009 Del på Facebook Svart 6.November.2009 Skulle ikke solgt den bilen heller. Var det i tillegg manuell kasse i den og 9" detroit locker bakaksel, da gjorde du ikke noe sjakktrekk Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
fredde1972 Svart 6.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.November.2009 Har jo ikke veldig lyst til å kvitte meg med den nei. Men jeg er redd for å la den stå og tørre ut, selv om det kanskje ikke gjør så mye når den står ute i et telt?? Nei, vi får bare se det hele an :)) Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 6.November.2009 Del på Facebook Svart 6.November.2009 (redigert) Du har tydeligvis angret realt en gang, og det er bare tullete å gjøre samme bukken en gang til Redigert 6.November.2009 av Bartesam (see edit history) Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Baracuda Svart 7.November.2009 Del på Facebook Svart 7.November.2009 Firetrinn short cut kasse og 10 toms bakaksel samt samtlige tagger og papirer, siden Barbra Fetsjeld kjøpte den i 69 i New York. Ja ja livet går videre. :)) Sitér dette innlegget Link to post
fredde1972 Svart 7.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.November.2009 Jeg har ikke rukket å angre ennå jeg da... så nå har noen muligheten til å ta over noe jeg kommer til å angre på... det må jo være bra for neste potensielle arvtager :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.