utsikten Startet 4.November.2009 Del på Facebook Startet 4.November.2009 Hallo Får fortsatt ikke start på (dritt) motoren BMC 2,5 Commander, har nå luftet hele systemet nye filtere osv, men vil fortsatt ikke tenne. Nå er det like før det blir kuldegrader også.... Tar alle tips mot med takk, nødløsningen blir jo å få tømt ut allt vannet av motoren osv uten at den går. Noen gode tips om hvordan man skal være sikker på at ting ikke fryser i stykker, bør inpelleren ut ? Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Har du sett om det kommer strøm til gløde pluggene? Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Bartesam Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Er ikke denne motoren ferskvannskjølt da? Pleier på de fleste motorer å sitte dreneringsskruer på både sjøvann og ferskvannssiden. Det greieste er å få start på fanteriet og suge inn frostvæske fra en bøtte for å konservere motoren på sjøvannssiden Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Champagne Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 På Sjølyst holder Krogsrud Marine Service til, de gutta der kan sine saker. Mvh Champagne Sitér dette innlegget Link to post
utsikten Svart 4.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.November.2009 jo motoren er ferskvanns kjølt, det er fart i glødepluggene osgå. Men nå virker det som startmotoren har tatt kvelden, den svirrer så vidt rundt. Har satt inn nyttbatteri, men starteren går like sakte. Skal teste med en start booster i dag får å være sikker. Skal koble fra begge batterien så jeg er helt sikker på at det "gamle" ikke stjeler strøm. Skal sjekke om jeg finner dreneringspluggene... Sitér dette innlegget Link to post
Buffalo Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 MK service, holder til i bua, spør selgern på Båt Super'n Sitér dette innlegget <iframe src='https://www.weatherlink.com/embeddablePage/show/de8bab017fde464084b9d7208420722e/signature' width='760' height='200' frameborder='0'></iframe> Link to post
alma Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Intill du finner ut av noe kan du kanskje legge 200-300 kroner i en frostvakt? hvis du har tilgang på strøm da! Da kan du hvertfall sove trygt m tanke på frostsprengning. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Sjekk alle koblingene på startmotoren og batteriet ditt. Skal ikke mye til før det er dårlig kontakt. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
utsikten Svart 4.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.November.2009 phu der var kveldens skru økt over, fikk fart på starteren igjen, men motoren er fortsatt tungstartet. Den tennte noen ganger gikk i ca 5 sekunder, er nok mere luft i systemet, men fikk inn ca 5 liter frostvæske. så nå får den stå til våren. Takk for alle svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.