asconasny Startet 4.November.2009 Del på Facebook Startet 4.November.2009 Hei, vurdere å kjøpe en brukt båt som heter Unik 15 (15 fot). Tror disse båtene er norskprodusert. Skal visstnok være en 1994 mod. Ser båtmagasinet hadde en artikkel i utgave 3. år1993. Men denne artikkelen må bestilles. uten om dette så finner jeg niks,nada info på nettet. Derfor lurer jeg på om noen av dere har hørt om denne båten. eventuelt produsent... mvh Asconasny Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Båten ble produsert av TH plast (TH = Tony Harrison), som i dag produserer Hobby-båtene. Sitér dette innlegget Link to post
Puttlus Svart 15.August.2010 Del på Facebook Svart 15.August.2010 Har jo fått svar på produsent og slike ting, men eg fyller på litt her. Eg har en unik 15 sjøl, og er gått fornøyd med de. Er robust og tåler og brukes, og trenger ikke den største motor for og få bra fart, har sjøl en 30 hk og logget i fjor til 25knopp. bått en bra i sjøen , men som du sikkert har sitt er den litt frem tung når den ligger i sjøen. Til og sammelinge med en silver viking 16 foter så vill eg si at den klarer seg meget gått. Er bra støpe arbeid på den og en sjølens som er stor nok til og få ut det som skal, tåler litt rusk og rask. Så eg gått kjøp spør du meg, min båt er vell fra di første som kom i markede og har hatt den siden så er meget fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.