Jump to content

Re: hvor mye kan denne båten være verdt??


Anders

Recommended Posts

Ja skjønner, men det er lettere å vurdere når du har en pris, om det er for mye eller for lite.

 

Vet ikke om det er ett kupp, men båten så jo veldig fin ut, så prisen som står i annonsen får de nok for den båten. Om den er verdt det er en annen sak.

 

Du kan jo prøve å prute den ned noen tusenlapper?

Link to post
Share on other sites

Jeg ville ha kjøpt den for den prisen, virker som du får mye båt for pengene. Motoren følger vel neppe med så du må ta med den ekstrakostnaden også.

 

Mye båter der søre som selges til en billig penge, heroppe er det ikke fullt så mye. Og hvis det er noe som skal selges forlanger de blodpriser. Ei venninne av meg kjøpte en daycruiser med henger for 15 lapper på østlandet, motoren var det noe plunder med. Fikk en bil som kjørte båten opp til Steinkjær så tok vi den videre nordover til Vesterålen. Hun gjorde aldri noe med båten og solgte den for 32.000 2 år senere.  :cool:

Link to post
Share on other sites

Jeg tror båten er verd pengene. Den trenger borti 70 hk for å gå økonomisk, og i dette tilfellet er en 4-takter tingen. En 70 hk 4-takt Susuki f.eks., vil være et godt valg.

 

Du finner neppe en brukt 4-takter i den størrelsen på markedet ennå, men jeg tror det kan være verdt å investere i ny motor her. I hvertfall hvis du vet at du skal ha båten noen år. Den vil være svært lettsolgt med en nyere 4-takter, for båttypen er praktisk og trivelig. Jeg kjenner den ganske godt. Noen svakheter kan det være i innredningen, men denne ser jo riktig fin ut! Bruk også noen tusenlapper på hydraulisk styring med tilbakeslagsventil.

 

Hvis du i tillegg finner en bremset henger som passer, så har du en topp kombinasjon å legge ut på markedet, den dagen du vil ha noe større!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...