josefsen Startet 5.November.2009 Del på Facebook Startet 5.November.2009 Har nå kommet til det punktet hvor jeg må tenke på sikkerhet og ser etter automatisk brannslukker, er det noen som har erfaring med hva som er bra og hva jeg trenger? Motorrommet er ca 3kbm og det gjelder en bensin motor. Hilsen Lasse Sitér dette innlegget Windy 22 Sport, 350 Mag mpi www.ulyd.net Link to post
josefsen Svart 5.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.November.2009 Ingen som har noen tanker rundt dette? Sitér dette innlegget Windy 22 Sport, 350 Mag mpi www.ulyd.net Link to post
Divemaster Svart 5.November.2009 Del på Facebook Svart 5.November.2009 Søk på forumet her ... Jeg skrev noe her en stund siden.... https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=53395 Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Sjeldenutpå Svart 6.November.2009 Del på Facebook Svart 6.November.2009 pulverapparat, patentbånd og en manuell wire å dra i? Det enkleste er ofte det beste Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Aldebaran Svart 6.November.2009 Del på Facebook Svart 6.November.2009 Du kan sjekke ut disse apparatene hos Sleipner Motor i Fredrikstad. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 6.November.2009 Del på Facebook Svart 6.November.2009 Er det ikke krav om automatisk slukker i motorrommet på bensin båt? Jeg ville ha valgt seafire eller fireboy (?) Vi har seafire tror jeg det heter - det er et system som slipper ut vanndamp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.