jan Startet 23.Januar.2003 Del på Facebook Startet 23.Januar.2003 Hei alle sammen våren nærmer seg med stormskritt..ehh litt lysere tider da ..Det jeg lurte på er at jeg har satt inn en mercruiser 260hk 91 mod..inn i en 22 fot nordkapp,motoren har tidligere stått i en Draco 27 foter..nesten alt ser greit ut,har prøvekjørt og det virker tilsynelatende bra,er vel noen små justeringer her og der,på den motoren står det noen spacere mellom eksosmanifold og raiser..med den ulempen for meg at da kommer raiserene litt høyt i forhold til motor kassa,kikka på andre v8..ere der ligger raiserene i høyde med toppdekslet,mens mine ligger ca 20 cm over..Spm.er da gjør det noe å ta vekk disse spacerene?,for da slipper jeg mye snekring..ikke noen expert på område,men kan inbille meg at de står så høyt for å ikke få vann tilbake i eksosen,men det virker som på min båt at om jeg tar de vekk er jeg over vannlinja godt å vel..noen råd og tips i så hensende? Sitér dette innlegget Link to post
emmis Svart 23.Januar.2003 Del på Facebook Svart 23.Januar.2003 :nono:Du kan ta de vekk MEN DU MÅ VERE DØNN SIKKER PÅ AT DU IKKE FÅR VANN INN I EKSOSEN FOR DA ER HELVETE UTE Sitér dette innlegget Link to post
Per Svart 24.Januar.2003 Del på Facebook Svart 24.Januar.2003 Hør på "emmis".....og regn med at raiseren er fin og rusten inni. Demontering kan være vanskelig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.