Jump to content

festing av løs baugstige


Guest marthe

Recommended Posts

Guest marthe

det ene feste til baugstigen vår på båten har falt av. Skruene har løsnet fra plasten og jeg lurer da på hvordan disse skal festes på igjen? vi har en scand 25. skal skruene limes og evt hvordan lim bør brukes?  :smash: hilsen fersk båteier

Link to post
Share on other sites

det ene feste til baugstigen vår på båten har falt av. Skruene har løsnet fra plasten og jeg lurer da på hvordan disse skal festes på igjen? vi har en scand 25. skal skruene limes og evt hvordan lim bør brukes?  :smash: hilsen fersk båteier

Har du bildet av problemet?

Siden jeg ikke klarer å se det for meg trenger nok både jeg og andre et bilde for å kunne hjelpe deg.

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Link to post
Share on other sites

...... skal skruene limes og evt hvordan lim bør brukes? ....

Tror ikke at "limte" skruer vil holde - det blir jo en del belastning på stige-festet når man går opp / ned baugstigen.

 

Slik jeg ser det, uten å ha sett "bruddstedet", må du enten gå opp en dimensjon i skruediameteren (skruegjenget får nytt hold), eller bruke gjennomgående bolt med stor skive og mutter på undersiden - hvis du kommer til........

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...