Guest marthe Startet 14.Juli.2004 Del på Facebook Startet 14.Juli.2004 det ene feste til baugstigen vår på båten har falt av. Skruene har løsnet fra plasten og jeg lurer da på hvordan disse skal festes på igjen? vi har en scand 25. skal skruene limes og evt hvordan lim bør brukes? hilsen fersk båteier Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 14.Juli.2004 Del på Facebook Svart 14.Juli.2004 det ene feste til baugstigen vår på båten har falt av. Skruene har løsnet fra plasten og jeg lurer da på hvordan disse skal festes på igjen? vi har en scand 25. skal skruene limes og evt hvordan lim bør brukes? hilsen fersk båteier Har du bildet av problemet? Siden jeg ikke klarer å se det for meg trenger nok både jeg og andre et bilde for å kunne hjelpe deg. Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Walter_S Svart 14.Juli.2004 Del på Facebook Svart 14.Juli.2004 ...... skal skruene limes og evt hvordan lim bør brukes? ....Tror ikke at "limte" skruer vil holde - det blir jo en del belastning på stige-festet når man går opp / ned baugstigen. Slik jeg ser det, uten å ha sett "bruddstedet", må du enten gå opp en dimensjon i skruediameteren (skruegjenget får nytt hold), eller bruke gjennomgående bolt med stor skive og mutter på undersiden - hvis du kommer til........ Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Jens_P Svart 14.Juli.2004 Del på Facebook Svart 14.Juli.2004 Alternativt kan epoksy brukes. Se beskrivelse i Håndbok i vedlikehold og reparasjon fra West System, side 33. Vet ikke om dette holder i ditt tilfelle, men anbefaler å vurdere metoden. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.