Halco29fb Startet 5.November.2009 Del på Facebook Startet 5.November.2009 Noen som har gode forslag på propell til en Halco 29 Offshore med flybridge motorisert med Volvo Penta AQAD40B og VP290DP ? Kjøpt en brukt båt hvor motor og drev er "nymontert" så propellene passer vel neppe båten når jeg kun drar 3100 rpm på fullt. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 5.November.2009 Del på Facebook Svart 5.November.2009 Eg har halco 26 med AD41 og DP290. Eg bruker A-5 propeller. Tipper du må en størrelse ned. Sitér dette innlegget Link to post
Halco29fb Svart 6.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.November.2009 Jeg skal ta sjekke hvilke propeller jeg har nå, om jeg klarer å tyde det under vannflaten. Sitér dette innlegget Link to post
Knallfred Svart 6.November.2009 Del på Facebook Svart 6.November.2009 Pass bare på så du ikke kiler haue fast mellom badeplatformen og agregatet Husk at æ har ett sett A4 du kan få prøve eller bytte Sitér dette innlegget Link to post
Halco29fb Svart 7.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.November.2009 (redigert) Prøvde å finne nr på propellene i mørket utstyrt med lommelykt. var ikke enkelt å se nåkka som helst dær nede. Skal nr stå på begge propellene? Redigert 7.November.2009 av Halco29fb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ansgar Svart 7.November.2009 Del på Facebook Svart 7.November.2009 Etter det jeg kan huske står dette på insiden av propellen. DVS at du må av med den ytterste mutteren for å se hvilken type det er. Sitér dette innlegget Link to post
Halco29fb Svart 7.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.November.2009 Da blir det en badeplattform-jobb, eventuelt sjøsette stedy jolla. Sitér dette innlegget Link to post
Knallfred Svart 7.November.2009 Del på Facebook Svart 7.November.2009 Nummeret står stemplet (støpt) mellom bladene på siden av proppen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.