SO-VALL Startet 6.November.2009 Del på Facebook Startet 6.November.2009 Har en Scand Tropic med overnevnte motor og drev. Fungerer bra, men det har oppstått et lite, men irriterende problem. Når båten kjøres i planefart, og taes ut av plan, fungerer ikke servoen på styringen slik den skal. Den blir tung på styringen i ca 5 minutter, for deretter å plutselig fungere slik den skal. Da fungerer den perfekt, helt til jeg legger båten i plan og tar den ut av plan igjen. Det samme skjer. Jeg har prøvd å stoppe motoren, og starte den igjen, uten at det hjelper. Det eneste som hjelper er å vente! Er det noen som har opplevd det samme, og vet hva det er, eller er det bare å ta kontakt med de glade gutter med VP på genseren ? Sitér dette innlegget ....båt, båt, båt, båt, ??????, båt ,båt, båt.....er det noe annet som gjelder?? Link to post
liberty Svart 6.November.2009 Del på Facebook Svart 6.November.2009 Jeg tror du har lite olje på rattpumpen din. sjekk oljenivået Sitér dette innlegget Link to post
SO-VALL Svart 6.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.November.2009 Takk for svar! Burde selvfølgelig sagt at alle slike ting er sjekket, systemet luftet og reservoaret i motorrommet er på riktig nivå. Sitér dette innlegget ....båt, båt, båt, båt, ??????, båt ,båt, båt.....er det noe annet som gjelder?? Link to post
eysteind Svart 6.November.2009 Del på Facebook Svart 6.November.2009 strammet reimen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.