Bergen Startet 8.November.2009 Del på Facebook Startet 8.November.2009 Skal kombinere båttur med besøk på VilVite neste helg. Og lurer i den forbindelse på om noen kjenner til hvordan det er å fortøye noen timer langs Mølhenprissiden av Puddefjorden? Det er jo kommet et nytt leilighetsskompleks med kaifront vegg i vegg med restene av M&K, og lengre inne er det fine kaier ved HIB. Noen som vet om disse kaiene er "offentlige" og ikke innelåst? Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 8.November.2009 Del på Facebook Svart 8.November.2009 Det er vel en mulighet like sør for vilvite, ved Marineholmen. Sist jeg var der fortøyde jeg noen timer der, ikke innelåst eller noe. Men se deg rundt om det er løse fugler der siden det er like i nærheten av nygårdsparken Sitér dette innlegget Link to post
Blom'en Svart 8.November.2009 Del på Facebook Svart 8.November.2009 Det er jo et flott bryggeanlegg innerst på vestsiden av Solheimsviken. Må over gamle nygårdsbro for å komme til VilVite da... Sitér dette innlegget Link to post
Åsabu Svart 8.November.2009 Del på Facebook Svart 8.November.2009 Neptun båtforening rett inn forbi har gjesteplasser. http://www.neptun-mbf.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 8.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2009 Neptun er uaktuell, har mast! Det er gjesteplasser ved Arenum, men jeg så for meg så nære så mulig. Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 8.November.2009 Del på Facebook Svart 8.November.2009 Skal godt gjøres å komme inn til Neptun med en seilbåt... Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Nils1 Svart 9.November.2009 Del på Facebook Svart 9.November.2009 Skal godt gjøres å komme inn til Neptun med en seilbåt... hvis du prøver på det - så er det bare --båt etterpå kunne ikke dy meg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.