shelby Startet 8.November.2009 Del på Facebook Startet 8.November.2009 Hei Jeg skulle skifte kjølevæske (ferskvann) på min MD2030, men finner ikke tappeskruen. Det som er avbildet som tappeskrue i bruksanvisningen (høyre side foran oljefilteret og peilepinnen) er en skrue koblet til et oljerør. Det er ingenting annet jeg kan finne som minner om en tappeskrue på den siden av motoren. Noen motorkyndige der ute som kan gi meg et tips? Shelby Sitér dette innlegget Link to post
Stein-Erik Svart 8.November.2009 Del på Facebook Svart 8.November.2009 (redigert) Hei! Du finner en fin bestrivelse med bilder her - er samme motor som din! Bytte av kjøleveske MD2030 Litt nede på siden.... Redigert 8.November.2009 av Stein-Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
shelby Svart 8.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2009 Flott - takk skal du ha. Jeg hadde en mistanke om at det kunne være den, men den så ut som en større bolt. Smart ombygging som er beskrevet i linken. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.