Jump to content

Effektiv tepperens, hva er best?


jensemann2

Recommended Posts

Nei, Klorin er ikke bra! Teppet går i oppløsning og loer etterpå. i tillegg må du regne med skjolder. Lei deg heller en tepperenser, og kjøp med en flaske tepperens (f.eks Hagerty) samme sted. Vask over mange ganger med tepperenseren, og avslutt med et par omganger med rent vann. Denne kan også brukes på puter og madrasser med godt resultat. Det blir rent og pent, og eventuell lukt av mugg etc forsvinner da tepperensen er tilsatt muggfjerner.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Jeg har god erfaring fra bil med "Leatherman textile cleaner" og impregnering, som fåes på møbelforretninger.

Om den er verdens beste til rengjøring skal jeg ikke uttale meg om, utover at jeg fjernet alt av røyklukt i en bil. Men den impregneringen som en sprayer på etterpå, gjorde at ingenting festet seg etterpå, og var bare å støvsuge opp alt i ett år eller 2 etterpå.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...