Rødhette Nøtterøy Startet 10.November.2009 Del på Facebook Startet 10.November.2009 Har mistet all olje på gearkassen, ser ut som det kommer ut av kjølevannet. Kan det være oljekjøleren som er ødelagt? I følge det jeg kan lese så er det en separat oljekjøler. Hvordan reparere evt hvor skaffe ny? har noen noe tips? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 10.November.2009 Del på Facebook Svart 10.November.2009 Ja.. Mest sansynlig så er det oljekjøleren som er deffekt. Det beste vil vere å kjøpe en ny rørinnsats til oljekjøleren om ikkje også huset er oppeiret. Husk at det skal skiftes sink på desse kjølerene regelmessig. Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 10.November.2009 Del på Facebook Svart 10.November.2009 Er ikke o-ringene som er gåene da? Er det gummi eller bronse i endestykkene Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
index Svart 10.November.2009 Del på Facebook Svart 10.November.2009 Du kan få tak i uoriginale oljekjølere fra tusenlappen og oppover. Tipper original oljekjøler er rimelig dyr. Men prøv først å demontere den gamle,, det kan være så enkelt som at en O-ring har blitt presset ut av sporet sitt... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hulda Svart 10.November.2009 Del på Facebook Svart 10.November.2009 Og hvis du skulle kjøpe en uoriginal kjøler (som jeg ville gjørt), pass på at en gearkjøler kan ha noe høyt trykk sett i forhold til en kjøler beregnet for kjølevann til motor eller oljekjøler til motor. Veldig ofte er disse gearkjølere engangsgreier, ingen o-ringer, ingen reparasjon, bruk og kast. Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 10.November.2009 Del på Facebook Svart 10.November.2009 (redigert) Ser du er ny på forumet, Velkommen hit. Her vil du oppleve å få mye bra svar fra kompetente folk. Stå på! Snakkes! Fernanda for ordensskyld, det er en kompis av meg, anbefalten å spørre her.... he, he. Redigert 10.November.2009 av fernanda (see edit history) Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.