magnumlars Startet 12.November.2009 Del på Facebook Startet 12.November.2009 Hei, Min -85 mod FordSabb 2722 har fortsatt dei fleste originale kjølevannslangane frå den var ny. Dei fleste ser veldig bra ut, men har tenkt å bytte i alle fal dei som er verst å komme til+ eksosslangen. Men kvar får ein slikt til gunstigast pris? Har Tess greie prisar eller er er det betre å handle frå båtutstyr-butikkar? Sitér dette innlegget Link to post
Nor_west Svart 12.November.2009 Del på Facebook Svart 12.November.2009 Tess har jo alt av slanger og god kvalitet,men de har stive priser.Det er ikke manga alternativa med et sånt utvalg tess har. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 12.November.2009 Del på Facebook Svart 12.November.2009 Prøv Hydroscand, vesentlig gunstigere priser enn Tess. Se link: http://www.hydroscand.no/web/Hjem.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 12.November.2009 Del på Facebook Svart 12.November.2009 Har handlet en del slanger av Hydroscand. God service og for meg akseptable priser. Har ikke sjekket med Tess. Vi er så heldige å ha begge aktørene tilstede i distriktet. Sitér dette innlegget Link to post
magnumlars Svart 12.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.November.2009 Såg i gjennom prislista til Hydroscand, men det ser faktisk ut som at maritim.no er like billig. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 12.November.2009 Del på Facebook Svart 12.November.2009 men det ser faktisk ut som at maritim.no er like billig. Kjenner ikke kvaliteten på Maritims kjølevannslanger, men Hydroscand holder en bra kvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 12.November.2009 Del på Facebook Svart 12.November.2009 men det ser faktisk ut som at maritim.no er like billig. Når det gjelder slanger til motoren ser jeg ikke på pris men kvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.