Jump to content

hvor får man reparert kjølertanken på vp 151


Superkul

Recommended Posts

har plukka fraverandre det meste og det er tanken som har fått det - er ikke så mange andre steder som irrer på di (dette var utenifra)

kan være løen i oljekjøler men det finner jeg ut av -

er ikke så hyppen på å sponse vp mere en høyst nødvendig - 3500 er jo ganske stivt for bare huset

Redigert av Jarle B (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Istedenfor å sveise, kanskje det sier 'plopp' og så ligger halve huset smeltet på gulve, mulig multimetall kan gjøre susen? Det finnes en del helt brukbare herdeprodukter som muligens kan gjøre jobben for deg.

 

har tenkt litt på det men da må noen anbefale noe som virkelig virker og ikke går lekk etter ei stund.........

 

 

Du kan jo ta en telefon til Iglebæk Motor og høre om han har. For noen år siden kjøpte jeg en brukt varmeveksler til en MD21b av han for kr.1000,-. La-Sa skulle ha 7000,- kroner for en tilsvarende brukt varmeveksler som de hadde stående på en delemotor i sjappa...

 

kjenner jo han fra jeg dreiv med volvor så en tlf dit hadde jo vært greit

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...