Jan E. Svart 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 ...fant linken. Alltid informativt uten link... For de som ikke er stødig i google kan gå direkte. Jara Wynja Link to post
bliss X Svart 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Nå har testet ut både SeaPro 3000 Lite og openCPN, og jeg er enig med dem som sliter med SeaPro 3000 Lite. Mulig det er en tilvenning, men jeg synes SeaPro 3000 Lite er håpløst å bruke. Går for openCPN, og håper programmet bilr videreutviklet. Noen som har forsøkt seg på AIS med openCPN? Link to post
Jawik Svart 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Noen som har forsøkt seg på AIS med openCPN? Det jobbes med saken og en ting er sikkert og det er at i dette miljøet tar det tid før dette slippes ut. The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
møregutt Svart 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Bruker Tiki sjøl og er veldig godt fornøyd. Enkelt å bruke. Link to post
alidal Svart 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Må kartene ligge i en spesiell mappe i OpenCPN? Link to post
Sjøtunga Svart 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Nei. Her brukes kartene fra et ISO-image montert via Daemon tools... Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Dreamer Svart 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Finnes det black box kartplottere som kjører c-map? Noen som har erfaring med de to typene Seatronic har? Link to post
BMP Svart 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Jeg synes nå Telchart er utrolig dålig i forhold til prisen kan jo ikke engang kjøre radar overlay. Link to post
Sjeldenutpå Svart 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Hei! Eg har nRoute. Synest det virker oki, men eg har aldri hatt anna. Nokon som kjenner dette? Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
SuperGnisten Svart 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Må kartene ligge i en spesiell mappe i OpenCPN? Nei, gå bare inn på instillinger og velg den mappen kartet ligger i, og legg denne til i pathen til programmet sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
pondus/påsan Svart 19.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2012 hvis en klikker på knappen med en hånd, på seapro 3000, zoomer man med høyre og venstre museknapp, og flytter på kartet med venstre knapp og dra musa. da slipper en jo ukontrollert zooming... er veldig fornøyd. eneste ankepunkt så langt er små knapper og liten skrift på kurs og hastighet.. gikk bort fra open cpn med cmap kart da dette ikke så veldig proft ut, med små innimellom bortigmot uleselige fyrsoner, og bittesmå prikker som markerer skjær... og veldig "kantete" kart... Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn