Teerex Startet 14.November.2009 Del på Facebook Startet 14.November.2009 (redigert) Har et Bravo 3 X diesel drev fra 2003 som har vært lagret liggende i ca 5 år. Det er kjørt bare ca 50-60 timer. Jeg flyttet det og snurret på propellene idag og etter en stund så jeg at det rant noe olje ut av propellnavet. Hva kan være skjedd ? Redigert 14.November.2009 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post Share on other sites More sharing options...
Teerex Svart 15.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.November.2009 (redigert) 37 og 38 er oil seals.. kan det være disse som slipper ut olje tro ? Oljen drypper mellom bakre og fremre propell. Redigert 15.November.2009 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.