Teerex Startet 14.November.2009 Link til dette innlegget Startet 14.November.2009 (redigert) Har et Bravo 3 X diesel drev fra 2003 som har vært lagret liggende i ca 5 år. Det er kjørt bare ca 50-60 timer. Jeg flyttet det og snurret på propellene idag og etter en stund så jeg at det rant noe olje ut av propellnavet. Hva kan være skjedd ? Redigert 14.November.2009 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Teerex Svart 15.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.November.2009 (redigert) 37 og 38 er oil seals.. kan det være disse som slipper ut olje tro ? Oljen drypper mellom bakre og fremre propell. Redigert 15.November.2009 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.