Jump to content

Brann i marina igjen! Ved Asker denne gangen.


Ulv I

Recommended Posts

Jeg har absolutt ingen tro på at det fantes noe pyroteknisk utstyr ombord i den lille båten hvor det ser ut til at brannen har startet.Det er jo bare en liten passbåt, uten motor eller noe som helst. Blir overrasket hvis brannen har startet i denne og det viser seg at den ikke er påsatt.

Link to post
Share on other sites

Ikke hørt om de før. Kan du henvise på noen sak? Vis de er riktig kaster jeg alt mitt fyrverkeri på land med en gang og tar de aldrig om bord igjen!

 

The source of the fire was one of the hand held reds, there was no other equipment in the flare bucket and no sign of entry. The police were not called as it was clearly not a case of arson.....

All the flares on board at the time were "in date" with expiry date 12/2001. They were stored in the bucket, as recommended by RYA, checked by myself on a regular basis. We have found one other recent case of a spontaneous flare explosion described on the web. It is a rare event but I have noticed that carriers have recently revised their views about transporting flares. link her for interresserte

Link to post
Share on other sites

The source of the fire was one of the hand held reds, there was no other equipment in the flare bucket and no sign of entry. The police were not called as it was clearly not a case of arson.....

All the flares on board at the time were "in date" with expiry date 12/2001. They were stored in the bucket, as recommended by RYA, checked by myself on a regular basis. We have found one other recent case of a spontaneous flare explosion described on the web. It is a rare event but I have noticed that carriers have recently revised their views about transporting flares. link her for interresserte

 

Tror jeg hadde turt å vedde ganske mye på at det ikke er pyroteknisk utstyr som har forårsaket dennne brannen. Det er da virkelig ingen som oppbevarer slikt i en så liten båt (eller er det det), og i hvertfall ikke i en båt som ikke engang har motor ombord.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...